Nog maar een paar weken te gaan ... - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lisanne Trip - WaarBenJij.nu Nog maar een paar weken te gaan ... - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lisanne Trip - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar weken te gaan ...

Door: Lisanne Trip

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

24 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,

De tijd vliegt voorbij, over drie weken is het alweer tijd om naar huis te gaan! Aan de ene kant super fijn om iedereen weer te zien en om weer lekker thuis te zijn, maar daarnaast besef ik me ook dat mijn avontuur op Curaçao er dan alweer op zit!

In mijn vorige reisverslag was te lezen dat er een aantal vervelende dingen zijn gebeurd. Hierdoor hebben wij vakantie gevierd met dubbele gevoelens maar toch ons best gedaan om zoveel mogelijk te genieten.

Natuurlijk hebben we een poging gedaan om toch mijn verjaardag te vieren. We hebben die dag met dolfijnen gezwommen, wat echt een prachtige ervaring was! Daarna zijn we in het het Sea Aquarium geweest en 's avonds heerlijk uiteten. Door alles wat we hebben ondernomen was het, ondanks het verdrietige nieuws, toch nog een gezellige dag.

De rest van de week ben ik elke dag met Rob op pad gegaan. Ik had zoveel wat ik hem wilde laten zien! Dinsdags lekker gezwommen bij Mambo beach. We hebben 15 oktober geluncht bij Playa Lagun en daarna lekker gezwommen bij Play Abou. De 16e zijn we met Lysanne en Sander mee geweest naar Playa Kalki waar Sander ging duiken. Rob zou ook gaan duiken maar tijdens het dolfijnen zwemmen is er iets met zijn oor gebeurd waardoor het duiken niet verstandig zou zijn. Vrijdag 17 oktober zijn we naar National Park Shete Boka geweest, een berg op gereden waar echt een super mooi uitzicht was en heerlijk gezwommen, gesnorkeld en gezond bij Playa Cas Abou. 's Avonds heerlijk uiteten geweest bij een pizzeria. Zaterdags zijn we lekker naar Saint Tropez Oceanclub geweest, heerlijk gezwommen in een zwembad met uitzicht op zee! Echt genieten!
Zondags was het alweer tijd om Sander en de familie van Lysanne naar Hato te brengen en de volgende dag moest ik alweer naar stage, helaas. 's Ochtends naar stage en 's middags toch nog lekker met Rob weg geweest. Maandag de 20e zijn we nog even gezellig Willemstad in geweest, dinsdags naar Mambo beach en de woensdag nog een keer naar Saint Tropez Oceanclub. Woensdagavond zijn we uiteten gegaan bij Zanzibar. Het was Rob laatste avond die we lekker wilden afsluiten met een etentje en daarbij waren we donderdag 23 oktober twee jaar samen, wat natuurlijk ook gevierd moest worden!
We hebben echt genoten met z'n tweeën en ik ben echt blij dat we toch de mogelijkheid hebben gekregen dat Rob naar Curaçao kon komen!

Gisteren was het alweer tijd om Rob naar het vliegveld te brengen. Pff het voelde weer net zoals het afscheid in Nederland, verschrikkelijk! Vandaag gelukkig toch contact gehad met Rob, omdat alles is gestolen ging het contact iets moeilijker.
Nog drie weekjes en dan zie ik hem weer!

Vanavond gaan we uiteten met onze SLB-er en de studenten van de Hanzehogeschool en verder ga ik wel zien wat het weekend gaat brengen!
Iedereen een fijn weekend en tot de volgende keer!

Liefs Lisanne .

  • 25 Oktober 2014 - 11:13

    Joke Verhoeven.:

    Hallo Lisanne.
    Ik heb je verslag weer gelezen en ben blij te horen dat je nog wel een fijne verjaardag hebt gehad.
    Nu nog een paar weken aan de slag. Voor je 't weet is het voorbij.
    Veel succes en geniet er ook nog van.
    Met lieve groeten van Mary en Joke.

  • 29 Oktober 2014 - 16:53

    Marry Lankhorst:

    Hallo Lisanne,
    Kijk regelmatig even wat jet schrijft. Er is nog al wat gebeurd.
    Gelukkig waren er ook leuke dingen, daar moet je je maar aan vast houden.
    Rob is weer weg, mar je kunt de weken, bijna dagen tellen dat je terug gaat naar Nederland.
    Rob was vanmiddag even op de Vesperweg, ik zag zijn auto staan.
    We wensen je nog een fijne tijd daar, geniet er nog van.
    En tot ziens in Klazienaveen.
    Groeten,
    Jannes en Mary

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 November 2014

Een paar daagjes nog ....

24 Oktober 2014

Nog maar een paar weken te gaan ...

15 Oktober 2014

Curaçao

07 Oktober 2014

De tijd vliegt voorbij op het mooie Curaçao!

30 September 2014

De eerste maand zit erop!
Lisanne

Op 30 augustus 2014 ben ik vertrokken naar Curaçao, ik ben hier voor een buitenlandse stage. In Nederland studeer ik aan de PA op de Hanzehogeschool in Groningen. Voor een deel van mijn minor heb ik gekozen voor een buitenlandse stage waarbij de keuze is gevallen op Curaçao. Ik ga stage lopen op de Johan van Walbeeckschool in groep 4.

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 5892

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: