Curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lisanne Trip - WaarBenJij.nu Curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lisanne Trip - WaarBenJij.nu

Curaçao

Door: Lisanne Trip

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

15 Oktober 2014 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,

Afgelopen donderdag was het eindelijk zo ver, Rob kwam aan op Curaçao! Eindelijk kon ik hem weer knuffelen na een dikke maand zonder hem aan de andere kant van de wereld te hebben gezeten! Het was eindelijk tijd om hem het eiland te laten zien en samen leuke dingen te doen, genieten met z'n tweeën!

Helaas verliep dit een beetje anders dan verwacht ... Afgelopen zaterdag is onze auto overvallen. We waren een dagje aan het strand geweest en op de terugweg kwamen we langs het flamingopark, de flamingo's stonden zo dichtbij dat we daar echt even foto's van moesten maken. Ik had het stuurslot op de auto gedaan, de deuren op slot en het alarm erop en we gingen foto's maken. We stonden nog geen 50 meter verderop toen we een autoalarm hoorden afgaan. We wisten direct dat het niet goed zat en renden naar de auto ... Rob heeft ze nog tassen uit onze auto zien pakken en toen ik eraan kwam reden ze net met een noodgang weg. Onze telefoons weg, e-reader, iPods en ga zo maar door ... Met dank aan omstanders hebben we de politie kunnen bellen en zij zijn ter plaatse gekomen. Nadat ook de schade was opgenomen moesten wij naar het politiebureau om aangifte te doen. Het was een behoorlijk heftige ervaring, maar gelukkig zijn we er zelf goed van afgekomen!

Zondag hebben we een dagje rustig aangedaan om een beetje te bekomen van de schrik en s' avonds hebben we met de meiden uit het huis en natuurlijk met Rob en Sander mijn verjaardag al gevierd, want maandag was het dan zo ver, mijn verjaardag! We zouden gaan zwemmen met dolfijnen, naar het sea aquarium en s' avonds lekker uiteten. Helaas kregen we maandagochtend slecht nieuws te horen, de oma van Rob was overleden. Je voelt je machteloos aan de andere kant van de wereld en je weet niet zo goed wat je moet doen ..
We hebben geprobeerd om er toch nog een leuke dag van te maken, ook al was het een dag met dubbele gevoelens ...

En het blijven dagen met dubbele gevoelens want vanmorgen (om 6:15 uur) belde Ellen, het nichtje van Rob, dat ze gisteren is bevallen van een dochtertje! Ellen en Edwin, gefeliciteerd met jullie prinsesje!
Vanmiddag nog weer naar het politiebureau geweest om te vragen of er nog spullen van ons gevonden waren, maar helaas was dit niet het geval.

We gaan proberen om er leuke dagen van te maken en in gedachten zijn we bij de familie en bij oma.

Heel veel liefs,
Lisanne.


  • 15 Oktober 2014 - 08:24

    Ricarda:

    Lieve rob en lisanne

    Ik volg je reisverslagen en je foto's en berichten op facebook.
    Je genoot op elke foto . En aan je manier van schrijven kon je lezen dat elke minuut waard was op het mooie eiland.....
    Je verheugde je zo op de komst van je lieve schat.
    En die vreugde was zo groot toen hij daar aankwam.
    Het straalde van jullie foto's af. En dan komen jullie in een achtbaan van emoties.... man man wat heb ik het met jullie te doen.
    Ik hoop dat jullie de tijd die er nog rest op dit mooie eiland nog een beetje kunnen genieten.
    Al is het met zo'n dubbel gevoel.
    Van ons uit het duitsland heel veel lieve knuffels en in gedachten bij jullie
    Liefs gerrit ricarda damian en sharona

  • 15 Oktober 2014 - 15:57

    Lisanne:

    Heel lief beschreven! We gaan proberen om zoveel mogelijk te genieten en ik hoop dat mijn volgende reisverslag vol zit met positieve berichten!
    Liefs Lisanne

  • 16 Oktober 2014 - 20:00

    Joke Verhoeven.:

    Hoi Lisanne.
    We hebben je verslag gelezen en zo te horen nogal heftige dagen.
    Hopelijk toch nog 'n beetje van je verjaardag kunnen genieten.
    Gelukkig ben je nu bij elkaar. In ieder geval heel veel sterkte met het verlies van de oma van Rob.
    Een lieve groet van Mary en Joke, natuurlijk ook voor Rob.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 November 2014

Een paar daagjes nog ....

24 Oktober 2014

Nog maar een paar weken te gaan ...

15 Oktober 2014

Curaçao

07 Oktober 2014

De tijd vliegt voorbij op het mooie Curaçao!

30 September 2014

De eerste maand zit erop!
Lisanne

Op 30 augustus 2014 ben ik vertrokken naar Curaçao, ik ben hier voor een buitenlandse stage. In Nederland studeer ik aan de PA op de Hanzehogeschool in Groningen. Voor een deel van mijn minor heb ik gekozen voor een buitenlandse stage waarbij de keuze is gevallen op Curaçao. Ik ga stage lopen op de Johan van Walbeeckschool in groep 4.

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 5872

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: